Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody. – Bc. Šárka Petříková
Bc. Šárka Petříková
Master's thesis
Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody.
The ways of influence existing and potential customers and public opinion on these methods.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na existující metody, kterými firmy působí na stávající a potencionální zákazníky. V teoretické části je blíže pojednáno o marketingových a psychologických způsobech ovlivňování veřejnosti. Praktická část zahrnuje vyhodnocení výzkumu, týkajícího se názorů občanů České republiky na danou problematiku, a dále doporučení, jakým směrem by se marketingové metody na základě výsledků …moreAbstract:
The thesis is focused on existing methods by which the companies impress the existing and potential customers. The theoretical part is further dealt with the marketing and psychological ways of influencing the public. The practical part includes the research evaluation, related to the Czech citizens´ opinions on the issue, and recommendations of the marketing ways according to the research results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Josef Duplinský, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETŘÍKOVÁ, Šárka. \textit{Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ni5nnn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Petříková, Šárka. Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous -
Vybrané aspekty nákupního a spotřebního chování zákazníku v restauraci
Tereza UHLOVÁ -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků
Karolína STRAKOVÁ -
Analýza spotřebního chování turistů při výběru dovolené
Karin Kondziolková