Bc. Šárka Petříková

Master's thesis

Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody.

The ways of influence existing and potential customers and public opinion on these methods.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na existující metody, kterými firmy působí na stávající a potencionální zákazníky. V teoretické části je blíže pojednáno o marketingových a psychologických způsobech ovlivňování veřejnosti. Praktická část zahrnuje vyhodnocení výzkumu, týkajícího se názorů občanů České republiky na danou problematiku, a dále doporučení, jakým směrem by se marketingové metody na základě výsledků …more
Abstract:
The thesis is focused on existing methods by which the companies impress the existing and potential customers. The theoretical part is further dealt with the marketing and psychological ways of influencing the public. The practical part includes the research evaluation, related to the Czech citizens´ opinions on the issue, and recommendations of the marketing ways according to the research results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Josef Duplinský, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Petříková, Šárka. Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management