Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody. – Bc. Šárka Petříková
Bc. Šárka Petříková
Diplomová práce
Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody.
The ways of influence existing and potential customers and public opinion on these methods.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na existující metody, kterými firmy působí na stávající a potencionální zákazníky. V teoretické části je blíže pojednáno o marketingových a psychologických způsobech ovlivňování veřejnosti. Praktická část zahrnuje vyhodnocení výzkumu, týkajícího se názorů občanů České republiky na danou problematiku, a dále doporučení, jakým směrem by se marketingové metody na základě výsledků …víceAbstract:
The thesis is focused on existing methods by which the companies impress the existing and potential customers. The theoretical part is further dealt with the marketing and psychological ways of influencing the public. The practical part includes the research evaluation, related to the Czech citizens´ opinions on the issue, and recommendations of the marketing ways according to the research results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Josef Duplinský, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETŘÍKOVÁ, Šárka. \textit{Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody.}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ni5nnn/.
Jak správně citovat práci
Petříková, Šárka. Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous -
Vybrané aspekty nákupního a spotřebního chování zákazníku v restauraci
Tereza UHLOVÁ -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků
Karolína STRAKOVÁ -
Analýza spotřebního chování turistů při výběru dovolené
Karin Kondziolková