Bc. Karin BŘEZINOVÁ

Bachelor's thesis

Guerilla marketing

Guerilla marketing
Abstract:
Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje aspekty guerilla marketingu a nástroje, které využívá. V praktické části se zabývá rozborem konkrétní guerillové kampaně. Prostřednictvím analýzy komunikační strategie, účinnosti kampaně a pomocí dotazníkového šetrení mezi spotřebiteli je zkoumáno, zda je guerilla marketing efektivní formou marketingové komunikace. Současně je také ověřováno, zda je …more
Abstract:
In the theoretical part of the Bachelor thesis describes aspects of guerilla marketing and the tools it uses. The practical part focuses on an analysis of specific guerilla marketing campaign. An analysis of communication strategy, campaign effectivity and questioner survey among consumers has been done to demonstrate whether guerilla marketing is an effective marketing communication tool. At the same …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier: 13653

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2010
  • Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BŘEZINOVÁ, Karin. Guerilla marketing. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 08. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe