Nostalgie po meziválečném období v české detektivní televizní produkci – Radek JÍLEK
Radek JÍLEK
Bachelor's thesis
Nostalgie po meziválečném období v české detektivní televizní produkci
Nostalgia for the interwar period in Czech detective TV series.
Abstract:
Diplomant se ve své bakalářské práci zabývá problematiku zobrazení nostalgie v retrodetektivním žánru české poválečné televizní produkci. Cílem výzkumu je popsat prvky, které vytváří atmosféru, analyzovat jejich užití ve zkoumaných pořadech, a odhalit tak celkovou náladu kterou vytváří jako celek. Práce se konkrétně zaměřuje na tři vybrané pořady z produkce České a Československé televize, které charakterizují …moreAbstract:
In his bachelor's thesis, the graduate deals with the issue of depicting nostalgia in the retrodetective genre of Czech post-war television production. The aim of the research is to describe the elements that create the atmosphere, to analyze their use in the examined programs, and thus to reveal the overall mood that it creates as a whole. The work specifically focuses on three selected programs produced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michal Sýkora, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JÍLEK, Radek. Nostalgie po meziválečném období v české detektivní televizní produkci. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
The History and Theory of Drama and Film / Film, Theatre, TV and Radio Studies
Theses on a related topic
-
Vliv pandemie Covid-19 na sledovanost České televize v roce 2020
Lucie Filipová -
Česká televize - aktuální právní problémy
Vladimíra Jírovcová -
Vzdělávání s pomocí televize se zaměřením na ČT edu
Barbora Smotlachová -
Česká televize a pořady pro minority v hodinách občanské výchovy
Lenka ŘÍHOVÁ -
Funkce nových médií v prostředí České televize
Aleš Winkler -
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
Markéta Zvolská -
Nostalgie po SSSR jako kulturní fenomén
Kateřina ŠNAJDROVÁ -
Retromarketing a nostalgie v televizní reklamě
Alice Hůlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
14/12/2021