Nostalgie po meziválečném období v české detektivní televizní produkci – Radek JÍLEK
Radek JÍLEK
Bakalářská práce
Nostalgie po meziválečném období v české detektivní televizní produkci
Nostalgia for the interwar period in Czech detective TV series.
Anotace:
Diplomant se ve své bakalářské práci zabývá problematiku zobrazení nostalgie v retrodetektivním žánru české poválečné televizní produkci. Cílem výzkumu je popsat prvky, které vytváří atmosféru, analyzovat jejich užití ve zkoumaných pořadech, a odhalit tak celkovou náladu kterou vytváří jako celek. Práce se konkrétně zaměřuje na tři vybrané pořady z produkce České a Československé televize, které charakterizují …víceAbstract:
In his bachelor's thesis, the graduate deals with the issue of depicting nostalgia in the retrodetective genre of Czech post-war television production. The aim of the research is to describe the elements that create the atmosphere, to analyze their use in the examined programs, and thus to reveal the overall mood that it creates as a whole. The work specifically focuses on three selected programs produced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Sýkora, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JÍLEK, Radek. Nostalgie po meziválečném období v české detektivní televizní produkci. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Filmová, divadelní, televizní a rozhlasová studia
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie Covid-19 na sledovanost České televize v roce 2020
Lucie Filipová -
Česká televize - aktuální právní problémy
Vladimíra Jírovcová -
Vzdělávání s pomocí televize se zaměřením na ČT edu
Barbora Smotlachová -
Česká televize a pořady pro minority v hodinách občanské výchovy
Lenka ŘÍHOVÁ -
Funkce nových médií v prostředí České televize
Aleš Winkler -
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
Markéta Zvolská -
Nostalgie po SSSR jako kulturní fenomén
Kateřina ŠNAJDROVÁ -
Retromarketing a nostalgie v televizní reklamě
Alice Hůlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
14. 12. 2021