Zdenka Nosková

Diplomová práce

Komunikační strategie turistického produktu ve venkovské turistice

Communication Strategies of the Tourism Product in Rural Tourism
Anotace:
Anotace: Tématem diplomové práce je komunikační strategie nového komplexního produktu venkovské turistiky s celostátní působností s názvem "Prázdniny na venkově". Cíle práce: Hlavním cílem práce je zpracovat vhodnou marketingovou komunikační strategii pro Prázdniny na venkově. Strategie bude následně sloužit Svazu venkovské turistiky, který je nositelem projektu, jako praktický marketingový nástroj …více
Abstract:
Annotation: The topic of the diploma work is the communication strategy for a new complex rural tourism product for the Czech Republic "Holidays in the Countryside". Objective: Main objective of my work is to elaborate a suitable marketing communication strategy for Holidays in the Countryside product. The strategy will then be used by the Union for Rural Tourism (Svaz venkovské turistiky), which is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Dana Pelejová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31086