Komunikační strategie turistického produktu ve venkovské turistice – Zdenka Nosková
Zdenka Nosková
Master's thesis
Komunikační strategie turistického produktu ve venkovské turistice
Communication Strategies of the Tourism Product in Rural Tourism
Abstract:
Anotace: Tématem diplomové práce je komunikační strategie nového komplexního produktu venkovské turistiky s celostátní působností s názvem "Prázdniny na venkově". Cíle práce: Hlavním cílem práce je zpracovat vhodnou marketingovou komunikační strategii pro Prázdniny na venkově. Strategie bude následně sloužit Svazu venkovské turistiky, který je nositelem projektu, jako praktický marketingový nástroj …moreAbstract:
Annotation: The topic of the diploma work is the communication strategy for a new complex rural tourism product for the Czech Republic "Holidays in the Countryside". Objective: Main objective of my work is to elaborate a suitable marketing communication strategy for Holidays in the Countryside product. The strategy will then be used by the Union for Rural Tourism (Svaz venkovské turistiky), which is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 3. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31086
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Dana Pelejová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31086
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Venkovský cestovní ruch v regionu jižní Čechy
Hana Janátová -
Cestovní ruch jako nástroj rozvoje venkova
Adriana Samcová -
Venkovský cestovní ruch ve Zlínském kraji
Veronika Galová -
Využívání turistických informačních center jako indikátor rozvoje se zaměřením na okres Brno-venkov
Veronika Pantůčková -
Analýza šetrných forem cestovního ruchu a jejich přínosů na venkově ve vybraném turistickém regionu
Andrea Černá -
Využití SWOT analýzy pro marketingovou strategii cestovního ruchu ve vybraném regionu ČR
Radek Turčáni -
SWOT analýza průmyslového turismu
Anna Chlumová -
Organizace Prague City Tourism a její význam pro cestovní ruch v Praze
Jan Kozár