Zdenka Nosková

Master's thesis

Komunikační strategie turistického produktu ve venkovské turistice

Communication Strategies of the Tourism Product in Rural Tourism
Abstract:
Anotace: Tématem diplomové práce je komunikační strategie nového komplexního produktu venkovské turistiky s celostátní působností s názvem "Prázdniny na venkově". Cíle práce: Hlavním cílem práce je zpracovat vhodnou marketingovou komunikační strategii pro Prázdniny na venkově. Strategie bude následně sloužit Svazu venkovské turistiky, který je nositelem projektu, jako praktický marketingový nástroj …more
Abstract:
Annotation: The topic of the diploma work is the communication strategy for a new complex rural tourism product for the Czech Republic "Holidays in the Countryside". Objective: Main objective of my work is to elaborate a suitable marketing communication strategy for Holidays in the Countryside product. The strategy will then be used by the Union for Rural Tourism (Svaz venkovské turistiky), which is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 3. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2012
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Dana Pelejová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31086