Systém pre rozpoznávanie marketingových e-mailov dopravných spoločností a rušenie ich odberu – Sandra Galovičová
Sandra Galovičová
Bakalářská práce
Systém pre rozpoznávanie marketingových e-mailov dopravných spoločností a rušenie ich odberu
A system for classifying marketing emails of transport companies and unsubscribing them
Abstract:
In the bachelor's thesis, we deal with the issue of congestion by marketing e-mails sent by transport companies. The main goal of the thesis is to reduce the number of incoming marketing e-mails by unsubscribing from them automatically. Firstly, incoming emails are classified. If the email is a marketing one, the next step is unsubscription. Apart from the e-mail classification, we analyze three methods …víceAbstract:
V bakalárskej práci sa zaoberáme problematikou zahltenia marketingovými e-mailami odosielanými dopravnými spoločnosťami. Hlavným cieľom práce je redukovať počet príchodzích marketingových e-mailov pomocou automatického rušenia ich odberu. Najprv sú príchodzie e-maily klasifikované. Ak je e-mail marketingového charakteru, ďalším krokom je odhlásenie sa z jeho odberu. Okrem klasifikácie e-mailov sa v …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hzftq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: doc. RNDr. Vlastislav Dohnal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vojtěch Havel
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Vliv e-mail marketingu na nákupní chování generace Z
Markéta Svobodová -
Využití e-mail marketingu pro komunikaci vědy na UJEP
Petr KŘÍŽ -
E-mail marketing a jeho využití v praxi
Marcel Zábojník -
Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ
Monika Marešová -
Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
Tomáš Martínek -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková