Kateřina MRÁZKOVÁ
Bakalářská práce
Pedagogové a obživlá historie
Lecturers and living history
Anotace:
V této bakalářské práci se věnuji názorům učitelů na odlišnosti v odívání studentů. Téma jsem si volila podle svých zájmů, a je tedy v teoretické části zaměřeno konkrétně na historické odívání v období 19. století, jehož jsem sama nositelkou. Vzhledem k tomu, že se zaměřuji na viktoriánské odívání, je tato práce pro mne dobrým sebevyjádřením. Avšak historické odívání mé osoby není jediným tématem této …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with historical clothing in 19th century. The topic was chosen due to my interests. This Thesis is good self-expression of mine, whereas I study Victorian clothing actively. Thesis also deals with reactions of society to different clothing people issues. Theoretical part is not based on etiquette only, my experiences with daily old-time dressing and sewing are mentioned as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2011
Zveřejnit od: 16. 12. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2012
- Vedoucí: Mgr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRÁZKOVÁ, Kateřina. Pedagogové a obživlá historie. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 16. 12. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 12. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / výchova ke zdraví - výtvarná výchova (negarantovaný rozvrh), Společný základ pro obory se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Klarinet a vývoj klarinetové hry ve 20. a 21. století v Evropě a USA (tradice a různorodost v metodice výuky klarinetu, nejvýznamnější klarinetisté a pedagogové, významní skladatelé a jejich tvorba pro klarinet)
Milan Řeřicha -
Možnosti rozvoje a vzdělávání pedagogů a jejich dopad na výukový proces ve vybrané škole
Marek Slaný -
Podpora žáka s postižením po ztrátě blízké osoby - postoje pedagogů k truchlení žáků a jejich povědomí o možnostech jejich podpory
Alena Nezbedová -
Pedagogové vedoucí školní noviny a jejich pojetí mediální gramotnosti, mediální výchovy a žákovského média
Lenka Kružíková -
Asistenti pedagoga a jejich profesní činnosti v komparaci mateřské a základní školy
Veronika Foltýnová -
Regency Era culture versus Modern Indian culture: A Study through Jane Austen’s Pride and Prejudice and Persuasion and Uzma Jalaluddin’s Ayesha at Last
Sukriti Gautam -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
Emerging Strategies and Technologies to Combat Pathogens in the Post Antibiotic Era in Fields of Enzybiotic Treatment and Low-Temperature Plasma Decontamination
Lukáš Vacek