Kateřina MRÁZKOVÁ
Bachelor's thesis
Pedagogové a obživlá historie
Lecturers and living history
Abstract:
V této bakalářské práci se věnuji názorům učitelů na odlišnosti v odívání studentů. Téma jsem si volila podle svých zájmů, a je tedy v teoretické části zaměřeno konkrétně na historické odívání v období 19. století, jehož jsem sama nositelkou. Vzhledem k tomu, že se zaměřuji na viktoriánské odívání, je tato práce pro mne dobrým sebevyjádřením. Avšak historické odívání mé osoby není jediným tématem této …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with historical clothing in 19th century. The topic was chosen due to my interests. This Thesis is good self-expression of mine, whereas I study Victorian clothing actively. Thesis also deals with reactions of society to different clothing people issues. Theoretical part is not based on etiquette only, my experiences with daily old-time dressing and sewing are mentioned as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2011
Accessible from:: 16. 12. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2012
- Supervisor: Mgr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MRÁZKOVÁ, Kateřina. Pedagogové a obživlá historie. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 16. 12. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 12. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / výchova ke zdraví - výtvarná výchova (negarantovaný rozvrh), Professional Training in Education
Theses on a related topic
-
Klarinet a vývoj klarinetové hry ve 20. a 21. století v Evropě a USA (tradice a různorodost v metodice výuky klarinetu, nejvýznamnější klarinetisté a pedagogové, významní skladatelé a jejich tvorba pro klarinet)
Milan Řeřicha -
Možnosti rozvoje a vzdělávání pedagogů a jejich dopad na výukový proces ve vybrané škole
Marek Slaný -
Podpora žáka s postižením po ztrátě blízké osoby - postoje pedagogů k truchlení žáků a jejich povědomí o možnostech jejich podpory
Alena Nezbedová -
Pedagogové vedoucí školní noviny a jejich pojetí mediální gramotnosti, mediální výchovy a žákovského média
Lenka Kružíková -
Asistenti pedagoga a jejich profesní činnosti v komparaci mateřské a základní školy
Veronika Foltýnová -
Regency Era culture versus Modern Indian culture: A Study through Jane Austen’s Pride and Prejudice and Persuasion and Uzma Jalaluddin’s Ayesha at Last
Sukriti Gautam -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
In the Container Era: A Coup in Reliable Computing Over Unreliable Infrastructure
Viktória Spišaková