Využití badatelských aktivit pohledem učitele mateřské školy – Jana Zemanová
Jana Zemanová
Bakalářská práce
Využití badatelských aktivit pohledem učitele mateřské školy
Teachers´ Perspective on Using Science-Oriented Activities in Kindergarten
Anotace:
Tento výzkum se zaměřuje na využití badatelských aktivit pohledem učitele mateřské školy. Teoretická část představuje přírodovědné vzdělávání v mateřské škole. Dále popisuje koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání. Obsahem empirické části je výzkumné šetření. V této práci byl zvolen kvalitativní design. Výzkum byl realizován s využitím rozhovorů s učiteli mateřských škol. Následně byla získaná …víceAbstract:
This research focuses on the teacher´s views on using science activities in kindergarten. Further describes the concept of inquiry-based education. The theoretical part presents science education at kindergarten. The content of the empirical part is a research investigation. A qualitative design was chosen in this work. This research has been conducted by using interviews with teachers of kindergarten …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zemanová, Jana. Využití badatelských aktivit pohledem učitele mateřské školy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole pohledem budoucích učitelů mateřských škol
Alena Slováková -
Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole
Nikol Hladká -
ICT podpora v badatelsky orientovaném vzdělávání matematice na 2. stupni základních škol.
Jacob MÍLEK -
Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
Adéla Soukupová -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková -
Aplikace badatelsky orientovaného vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Renata Lukášová -
Komunikace učitele a dětí v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Alena Staňková -
Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ
Aneta Salitrníková