Marketingová komunikace v neziskovém sektoru – Aneta MORAVCOVÁ
Aneta MORAVCOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v neziskovém sektoru
Marketing communication in non-profit sector
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci v neziskové organizaci Český svaz ochránců přírody Vlašim. V teoretické části je uveden popis pojmů, jako je marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu a nezisková organizace. V praktické části je představena vybraná organizace a její současně využívaný komunikační mix. Součástí práce je kvalitativní šetření provedené metodou hloubkových …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing communication of the non-profit organization Český svaz ochránců Vlašim. The theoretical part is focused on describing terms such as marketing communication, marketing communications mix and non-profit organizations. The practical part deals with the non-profit organization ČSOP Vlašim and its current marketing mix. A part of the thesis is formed by a qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2015
Zveřejnit od: 11. 9. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORAVCOVÁ, Aneta. \textit{Marketingová komunikace v neziskovém sektoru} Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/nj24ly/. [cit. 2024-04-18].
Jak správně citovat práci
MORAVCOVÁ, Aneta. Marketingová komunikace v neziskovém sektoru. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.9.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará
Název
Vložil
Vloženo
Práva