Ing. Dominika Hloušková
Bachelor's thesis
Komunikace v organizaci
Communication in Organization
Abstract:
Moje bakalářská práce se zabývá analýzou interního komunikačního mixu podniku firmy Etnetera, a.s. V teoretické části se zabývám oborovými východisky, kterými jsou marketingový mix, mix nástrojů marketingové komunikace a interní komunikace podniku. V aplikační části je představena firma Etnetera, a.s., zabývající se tvorbou webových stránek a marketingovou komunikací. Další částí je analýza marketingového …moreAbstract:
My thesis deals with the analysis of the Communication Mix business company Etnetera, a.s. The theoretical part deals with sectoral approaches, which are the Marketing Mix, the Mix of Marketing Communication Tools and Internal Corporate Communications. The application part is introduced Etnetera, a.s., company, engaged in the creation of web pages and marketing projects. Another part is the analysis …moreKeywords
Marketingový mix marketingový komunikační mix interní komunikace produkt cena distribuce propagace reklama osobní prodej podpora prodeje přímý marketing vztahy s veřejností. Marketing Mix Marketing Communication Mix Internal Communication Product Price Place Promotion Advertising Personal Selling Sales Promotion Direct Marketing Public Relations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b4j84/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró