Marketing cestovní kanceláře – Bc. Kateřina Poláková
Bc. Kateřina Poláková
Bakalářská práce
Marketing cestovní kanceláře
Travel agency marketing
Anotace:
Cílem práce byl návrh kompletního marketingu fiktivní cestovní kanceláře zaměřené naspecifickou oblast cestovního ruchu v podmínkách České republiky a následné celkovévyhodnocení, zda by mohl být marketing fiktivní cestovní kanceláře dobře použitelnýve srovnání s marketingem jiných cestovních kanceláří v České republice. Segmentemtéto cestovní kanceláře je LGBT komunita. V této práci byly stanoveny …víceAbstract:
The aim of the thesis was to propose a complete marketing of a fictitious travel agencyfocused on a specific area of tourism in the conditions of the Czech Republic and asubsequent overall evaluation of whether the marketing of a fictitious travel agencycould be well used in comparison with the marketing of other travel agencies in theCzech Republic. The segment of this travel agency is the LGBT community …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13991
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Židová, Ph.D., DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Aneta PAUKNEROVÁ -
Sociální média v marketingu cestovního ruchu
Daniela Kubačáková -
Sociální média v marketingu cestovního ruchu
Barbora Sládková -
Využití mobilních aplikací v marketingu cestovního ruchu
Eliška KREJZOVÁ -
Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu
Monika Niklová -
Vliv influencer marketingu na formování turistické poptávky
Ivana Tomanová -
Inovativní přístup v destinačním marketingu
Kateřina Přichystalová -
Evropská generace Y v destinačním marketingu
Kateřina Vašínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 9. 2022
Kohout, J.
28. 9. 2022