Jakub Kabourek

Bachelor's thesis

Produkt jako zdroj konkurenční výhody

Product – The source of a competitive advantage
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je produkt jako zdroj konkurenční výhody. Bakalářské práce se věnuje produktům v oblasti sportovní obuvi, konkrétně společnosti ADIDAS AG a její nové technologii BOOST, kterou momentálně využívá ve velké míře při výrobě produktů v segmentu obuvi. V dnešní době se setkáváme s mnoha substitučními produkty, které náš produkt mohou nahradit. Je důležité být vždy napřed před …viac
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the product as a source of competitive advantage. Bachelor thesis deals with the products in the field of sports shoes, namely ADIDAS AG and its new BOOST technology, which is currently used extensively in the production of its footwear. Nowadays, we encounter many substitution products that can replace our product. It is important to always be ahead of our competitors …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication