Petra ADAMSKÁ

Bakalářská práce

Bedeutung der Meiden bei der Gestaltung der Werbung

The Importance of Media in Creating Advertisements.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the importance of media in creating ads. The first part de-scribes the media which we often meet with advertising. I focused on the media-television, radio, press and internet. These are described by their origin and first appearance of adver-tising in this medium to the form at the moment. There are also advantages and disadvan-tages of advertising media. The reader …více
Abstract:
Diese Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der Bedeutung der Massenmedien bei einer Werbungsbildung. Im ersten Teil der Arbeit sind solche Medien beschrieben, in denen wir der Werbung am häufigsten begegnen. Ich konzentrierte mich auf folgende Massenmedien: Fernsehen, Radio, Presse und Internet. Sie werden von ihrer Entstehung, erster Erschei-nung der Werbung bis zu heutiger Form beschrieben. Ich erwähnte …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor: 13975

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ADAMSKÁ, Petra. Bedeutung der Meiden bei der Gestaltung der Werbung. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi