Mgr. Patrik KOČÍ

Rigorózní práce

Realizace převrácené třídy a rozvoj mentorských dovedností učitele v synergii s moderními technologiemi

The Realization of Flipped Classroom and Teacher's Mentoring Skills in Synergy with Modern Technologies
Anotace:
Rigorózní práce se věnuje integraci vyučovacích metod, které se snaží o zvýšení aktivizace žáků ve vyučovacím procesu. Již první kapitoly jsou propojeny s hlavním cílem práce, což je popis realizace vyučovacích metod v gymnaziálním studiu se zaměřením na přírodní vědy. Práce se zaměřuje i na objektivní výsledky nestandardizovaných a standardizovaných žákovských dotazníků. Téma práce je propojeno s …více
Abstract:
Thesis deals with the teaching methods´ integration try to increase a students´ activation during the teaching process. The first chapters are connected with teaching methods´ implementation at grammar school. It is focused on natural science education, difficulties during implementation, evaluation, own opinions´ sharing and students´ questionnaires. The flipped teaching makes efforts to bring working …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOČÍ, Patrik. Realizace převrácené třídy a rozvoj mentorských dovedností učitele v synergii s moderními technologiemi. Ostrava, 2018. rigorózní práce (RNDr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Přírodovědecká fakulta

Rigorózní řízení / obor:
Fyzika / Učitelství fyziky pro 2. stupeň základních škol a střední školy (jednooborové)