Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX – Bc. Daria Dymova
Bc. Daria Dymova
Bachelor's thesis
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Advertising of contemporary art during COVID – analysis of online activities of DOX Centre for Contemporary Art
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá propagací současného umění v době jeho přesunu do online prostředí na příkladu Centra současného umění DOX. Práce představuje aktuální dění v oblastí umění, digitalizaci akcí a kulturních událostí, Centrum současného umění DOX a jeho komunikaci s návštěvníky na sociálních sítích v době pandemie způsobené výskytem viru COVID-19. Zaměřuji se na úspěšnost online aktivit …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with advertising of contemporary art during its shift to the online environment based on the example of DOX Centre for Contemporary Art. This text presents current events in art, digitalization of cultural events, introduces DOX Centre for Contemporary Art and its communication with visitors on social media. The thesis focuses on online activities of DOX and the use of its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mu36w/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2021
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DYMOVA, Daria. \textit{Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/njpw60/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Evaluace galerijní výstavy umělce Badiucao v Centru současného umění DOX
Justina Kabelková -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková -
Ekonomika a financování soukromých kulturních organizací na příkladu Centra současného umění DOX
Andrea Fluhsová -
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
Sarah Salehová -
Volnočasové aktivity v Centru současného umění DOX - návrh a realizace zájmového kroužku pro žáky 1. stupně ZŠ
Eliška PÝCHOVÁ -
Role fotografie v rámci galerijní instituce \nl{} DOX - Centrum současného umění \nl{}
Jan SLAVÍK -
Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX
Aneta Hüblová -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková