Bc. Petra Sukeníková

Diplomová práce

Effect of email marketing on consumer choice

Vplyv emailového marketingu na správanie spotrebiteľov
Anotace:
Práca sa zaoberá problematikou emailového marketingu a jeho vplyvom na spotrebiteľské správanie. Je analyzované správanie českých spotrebiteľov vo veku 19-26 rokov, ktorý majú už skúsenosť s emailovým marketingom. Pri výskume je využitá metóda eye trackingu, dotazníkové šetrenie a hĺbkové rozhovory. Cieľom práce je navrhnúť všeobecne platné odporúčania pre tvorbu email marketingovej kampane.
Abstract:
The master thesis analyses the influence of email marketing on choice of consumers. It focuses on the behavior of Czech consumers at the age 19-26, who already have an experience with email marketing. The method of eye tracking, questionnaire survey and in-depth interviews were used to collect data for the research. The aim of the thesis is to suggest general recommendations for creation of email marketing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses njsxx2 njsxx2/2
21. 5. 2016
Složky
Soubory
Halíčková, K.
22. 5. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.