Identita dospělých uživatelů kochleárních implantátů – Bc. Ilona Kašpárková
Bc. Ilona Kašpárková
Master's thesis
Identita dospělých uživatelů kochleárních implantátů
The identity of the adult users of cochlear implants
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá identitou dospělých uživatelů kochleárních implantátů, teoretická část se zabývá uvedením do problematiky sluchového postižení, kochleárního implantátu (KI), uživatelem kochleárního implantátu a jeho zařazením do intaktní společnosti. V praktické části se zabývá identitou dospělých uživatelů KI, kde byl použit kvalitativní výzkum s dotazníky a rozhovory. Jsou vyhodnoceny …viacAbstract:
This thesis deals with the identity of adult users of cochlear implants, theoretical part deals with the introduction to the issue of hearing impairment, cochlear implant (CI) users of the cochlear implant and its inclusion in the company intact. The practical part deals with the identity of adult users KI, where it was used qualitative research with questionnaires and interviews. They evaluated the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ju1he/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2014
- Vedúci: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Dospělý uživatel kochleárního implantátu s elektro-akustickou stimulací
Kateřina Mimrová -
Rehabilitace dospělých uživatelů kochleárního implantátu
Lucie Kašparová -
Přijetí kochleárního implantátu ze stran odborníků a neslyšících
Anna Jirčáková -
Hodnocení kochleárního implantátu neslyšícími uživateli
Pavel CZUDEK -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský