Súčasná prax marketingovej komunikácie spoločnosti Inditex – Silvia Kušniráková
Silvia Kušniráková
Bakalářská práce
Súčasná prax marketingovej komunikácie spoločnosti Inditex
Současná praxe marketingové komunikace středního výrobního podniku
Anotace:
Na začiatku mojej bakalárskej práce sa zameriam na vysvetlenie základných teoretických východísk pre predstavenie hlavnej témy, a to objasnením pojmov: marketingová komunikácia a jej role ,definícia marketingu, marketingový mix, osobné a neosobné nástroje marketingovej komunikácie a stanovenie marketingových cieľov.Cieľom mojej práce je navrhnúť možné spôsoby zlepšenia marketingovej komunikácie za …víceAbstract:
In the beginning of my thesis I will focus on explanation of the basic theoretical background to introduce the main topic by clarifying the terms: marketing communication and its role, definition of marketing, marketing mix, personal and impersonal tools of marketing communication and determination of the marketing goals.The aim of my work is to suggest possible ways of improving marketing communication …víceAbstract:
Na začiatku mojej bakalárskej práce sa zameriam na vysvetlenie základných teoretických východísk pre predstavenie hlavnej témy, a to objasnením pojmov: marketingová komunikácia a jej role ,definícia marketingu, marketingový mix, osobné a neosobné nástroje marketingovej komunikácie a stanovenie marketingových cieľov.Cieľom mojej práce je navrhnúť možné spôsoby zlepšenia marketingovej komunikácie za …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Novák
- Oponent: Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
Financial analysis of INDITEX
Aizada Kalmahan -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Marketingová strategie oděvní společnosti Zara
Nikola SEMBOLOVÁ -
Logistický systém společnosti Zara
Diana Novikova -
Business Ethics and Corporate Social Responsibility in the Fashion Industry: Zara Case Study
Quynh Chau Nguyen -
Analýza a aplikace marketingových strategií značek Zara a Stradivarius na butik Tanyas
Nhung Tran Khanh
Název
Vložil
Vloženo
Práva