Silvia Kušniráková

Bakalářská práce

Súčasná prax marketingovej komunikácie spoločnosti Inditex

Současná praxe marketingové komunikace středního výrobního podniku
Anotace:
Na začiatku mojej bakalárskej práce sa zameriam na vysvetlenie základných teoretických východísk pre predstavenie hlavnej témy, a to objasnením pojmov: marketingová komunikácia a jej role ,definícia marketingu, marketingový mix, osobné a neosobné nástroje marketingovej komunikácie a stanovenie marketingových cieľov.Cieľom mojej práce je navrhnúť možné spôsoby zlepšenia marketingovej komunikácie za …více
Abstract:
In the beginning of my thesis I will focus on explanation of the basic theoretical background to introduce the main topic by clarifying the terms: marketing communication and its role, definition of marketing, marketing mix, personal and impersonal tools of marketing communication and determination of the marketing goals.The aim of my work is to suggest possible ways of improving marketing communication …více
Abstract:
Na začiatku mojej bakalárskej práce sa zameriam na vysvetlenie základných teoretických východísk pre predstavenie hlavnej témy, a to objasnením pojmov: marketingová komunikácia a jej role ,definícia marketingu, marketingový mix, osobné a neosobné nástroje marketingovej komunikácie a stanovenie marketingových cieľov.Cieľom mojej práce je navrhnúť možné spôsoby zlepšenia marketingovej komunikácie za …více
 

Klíčová slova

Inditex Zara Fast fashion

Klíčová slova

Inditex Zara fast fashion
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Novák
  • Oponent: Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses nk0nc8 nk0nc8/2
23. 5. 2020
Složky
Soubory
IS4u, I.
23. 5. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.