Marketingová podpora internetového obchodu – Kristýna Slepičková
Kristýna Slepičková
Bachelor's thesis
Marketingová podpora internetového obchodu
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje zejména na internetový marketing, jeho nástroje a jejich ná-slednou analýzu pro vybraný internetový obchod.Diplomová práce je rozvržena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením předmětu komunikace a internetovým marketingem. Dále je teoretická část zamě-řena na definování nástrojů e-commerce a online marketingových nástrojů, které …viacAbstract:
This diploma thesis is focused mainly on the internet marketing, tools and their subsequent analysis for selected internet shop.The diploma thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part of this diploma thesis deals with the definition of the subject of communication and internet mar-keting. The next theoretical part focuses on the definition of e-commerce tools …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/nk1aof/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2020
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Mystery Shopping - comparison of case studies
Stanislav Balvas -
Factors Influencing Food Choice Among Young Generation (comparison of Czechia and Russia in a case of food shopping)
Aleksei Rinchinov -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Internetový marketing
Andrea Rabiencná -
Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.
Tomáš Baďura -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka -
Internetový marketing
Daniel Secký