Porovnávání kognitivní náročnosti otázek v písemných testech z přírodopisu na 2. stupni základních škol a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií – Bc. Lucie KARDOŠOVÁ
Bc. Lucie KARDOŠOVÁ
Diplomová práce
Porovnávání kognitivní náročnosti otázek v písemných testech z přírodopisu na 2. stupni základních škol a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií
Comparison of the cognitive level of assessment tasks in biology tests at lower secondary schools
Anotace:
Cílem práce bylo srovnat kognitivní náročnost testových otázek typy testových úloh používané v didaktických testech z přírodopisu na 2. stupni základních škol a v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií. V teoretické části byla formou literární rešerše zpracována problematika hodnocení výsledků vyučování, dělení typů testových otázek a kategorizace kognitivní náročnosti testových úloh s využitím …víceAbstract:
The aim of the thesis was to compare the cognitive complexity and types of assessment tasks in biology tests at lower secondary schools including grammar schools. The theoretical part of the thesis is focused on assessment of learning outcomes and describes different categorical systems of assessment tasks used for their analysis, including the revised Bloom taxonomy. Results of several empirical studies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Martin Jáč, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARDOŠOVÁ, Lucie. \textit{Porovnávání kognitivní náročnosti otázek v písemných testech z přírodopisu na 2. stupni základních škol a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/nk42oi/.
Jak správně citovat práci
KARDOŠOVÁ, Lucie. Porovnávání kognitivní náročnosti otázek v písemných testech z přírodopisu na 2. stupni základních škol a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol a učitelství přírodopisu a environmentální výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová -
Didaktické hry ve výuce zeměpisu cílené na vyšší úrovně kognitivních cílů Bloomovy taxonomie
Kateřina JANDOVÁ -
Komparace kvality didaktických testů s tzv. Teacher made testy na 1. stupni ZŠ
Viktorie HERMANOVÁ -
Didaktické testy a jejich využití v hodinách dějepisu na základní škole a na víceletém gymnáziu.
Alena URBANOVÁ -
Didaktické testy a jejich využití v hodinách vlastivědy
Blanka HERBRYCHOVÁ -
Didaktické testy a jejich využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Tereza ORSÁGOVÁ -
Didaktické testy v práci učitele matematiky na druhém stupni základní školy
Lenka Kratochvílová -
Didaktické testy a jejich využití v matematické analýze
Leona Salvetová
Název
Vložil
Vloženo
Práva