Práce s výukovými pomůckami v matematice na 1. stupni ZŠ v systému Montessori – Marta DROZDOVÁ
Marta DROZDOVÁ
Master's thesis
Práce s výukovými pomůckami v matematice na 1. stupni ZŠ v systému Montessori
Working with teaching aids in mathematics in the first grade of primary school in the Montessori education system.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá výukovými pomůckami v matematice na 1. stupni ZŠ v systému Montessori. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je uvedena definice pojmů učební pomůcka a didaktický prostředek, rozdělení učebních pomůcek, dále se práce zabývá alternativním školstvím, Montessori pedagogikou a její charakteristikou, principy Montessori či metodikou výchovného a vzdělávacího …viacAbstract:
The thesis deals with teaching aids in mathematics in the first grade of primary school in the Montessori system. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains definitions of teaching aids and didactic tool, partition of teaching aids, work deals with alternative education, Montessori pedagogy and its characteristic, Montessori principles and methodology of the Montessori …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zverejniť od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Martina Uhlířová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DROZDOVÁ, Marta. Práce s výukovými pomůckami v matematice na 1. stupni ZŠ v systému Montessori. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Práce na příbuzné téma
-
Montessori pomůcka jako nástroj podpory grafomotorického vývoje dítěte předškolního věku s Downovým syndromem
Petra KAMENICKÁ -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy s Montessori pedagogikou v Kladně
Martina Černá -
Alternativní MŠ v ČR
Patricie Zelenková -
ROLE ALTERNATIVNÍHO ŠKOLSTVÍ V ČESKÉ REPUBLICE PO ROCE 2000 V KONTEXTU ZEMÍ EVROKPSKÉ UNIE
Eva Fatková -
Postoje pedagogů k alternativní vzdělávací koncepci Marie Montessori v předškolním zařízení.
Adéla ŠÁCHOVÁ -
Montessori pedagogika a současná škola
Veronika Šírová -
Učební pomůcka pro praktickou výuku svařování obalenou elektrodou
Jiří ŠPUNDA -
Učební pomůcka jako prostředek využití interdisciplinárních vztahů matematiky a pracovních činností
Sabina Trčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva