Problematika vizuálního vnímání v díle Reného Magritta – Andrea VANDERKOVÁ
Andrea VANDERKOVÁ
Bachelor's thesis
Problematika vizuálního vnímání v díle Reného Magritta
Visual Perception in the Work of René Magritte
Anotácia:
Tato práce poskytuje podrobnou analýzu tří děl Reného Magritta na myšlenkovém pozadí studií vizuální kultury a sémiotiky. Vzhledem k tomu, že se tyto disciplíny na našem území teprve etablují, je první část práce věnována vytvoření teoretického rámce, pro interpretaci Magrittových děl. Kromě této části, věnované obecně problematice lidského vnímání obrazů, se předložená práce věnuje jednak dynamice …viacAbstract:
This work provides a detailed analysis of three works by René Magritte based on the theoretical background of Visual Culture Studies and Semiotics. Since these disciplines still need to be better established in Czech research, the first part of the thesis is devoted to creating of theoretical background relevant to the interpretation of Magritte's works. In addition to this part aiming at the issue …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Kateřina Horníčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VANDERKOVÁ, Andrea. Problematika vizuálního vnímání v díle Reného Magritta. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Common Theory and History of Art and Culture / Art history
Práce na příbuzné téma
-
Snímání a zpracování vizuální informace blízké scény pro orientaci slepých osob
Ondřej Loučka -
Využití vizuální informace pro navigaci mobilního robotu
Patrik Láník -
Využití vizuální informace pro navigaci mobilního robotu
Patrik Láník -
Metody hlubokeho učení pro rozpoznávání dialogových aktů s využitím vizuální informace
Jiří MARTÍNEK -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová
Názov
Vložil
Vložené
Práva