Analýza podpory prodeje v drogeriích – Alžběta Slavíková
Alžběta Slavíková
Bachelor's thesis
Analýza podpory prodeje v drogeriích
Sales Promotion Analysis in Drugstores
Anotácia:
Hlavním cílem práce byla analýza podpory prodeje v drogeriích s primárním zaměřením na POP materiály. Z drogerií, které se vyskytují na českém trhu, byly vybrány 4 nejúspěšnější a nejdominantnější drogerie. Mezi tyto drogerie patří Dm drogerie markt, Rossmann, Schlecker a Teta. Metodou,která sloužila ke sběru dat, bylo pozorování. Toto pozorování probíhalo v prodejnách jednotlivých drogerií v Ostravě …viacAbstract:
The main objective was to analyze sales support in drugstores with a primary focus on POP materials. From drugstores, occurring on the Czech market have been selected four most successful and dominant drugstore. Between those belong drugstore Dm markt drugstore, Rossmann, Schlecker and Teta. Method that was used to collect the data was observation. The observation took place in various drugstores in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91603
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: Petra Krbová
- Oponent: Tereza Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
Sandra Holubová -
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
Miluše Rohlová -
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Veronika Vavřinová -
Komunikace v místě prodeje v automobilovém průmyslu
Ondřej Smetana -
Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu
Barbora Žáková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích: Efektivní komunikace při zajišťování dostatku míst v mateřských školách
Radka HUDEČKOVÁ -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ