Vojtěch Zezulka

Diplomová práce

Analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express spojené se změnou identity značky

Analysis of communication strategy within the company TNT Express related to the change of brand identity
Anotace:
Cílem této práce je analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express a její kritické zhodnocení. V teoretické části se věnuji marketingu a jeho nástrojům, značce a jejímu významu a firemní identitě a jejím složkám. V praktické části představím společnost TNT Express, strategii společnosti a provedu SWOT analýzu. Dále provedu analýzu jednotlivých komunikačních aktivit spojených se změnou …více
Abstract:
The objective of this thesis is to analyze the communication strategy within TNT Express and its critical evaluation. The theoretical part is devoted to marketing and its tools, the brand and its importance and corporate identity and its ingredients. I introduce the company TNT Express and its strategy in the practical part. It is followed by the SWOT analysis. Then I analyze various communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 1. 2016
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Lukáš Starý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48499