Ing. Radka Šplíchalová

Bakalářská práce

Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza)

Emotional impingement of design, shapes and colours on a customer decision-making process (Limbic analysis)
Anotace:
Jakou měrou působí barvy, tvary a celkový vzhled produktů, respektive jeho obalu na rozhodování zákazníků? Je možné získat odpovědi na tuto otázku? Ano. V moderním světě stále se rozvíjejících technologií a technických pokroků, jsme neustále obklopováni novými poznatky a objevy. Díky tomuto rozvoji v mnoha oborech, jež se zároveň přímo i nepřímo prolínají, může docházet k nečekaným závěrům. Využitím …více
Abstract:
To what extent do colours, shapes and general design of products, or rather their packaging, influence customers’ decisions making? Is it possible to gain answers for this question? Yes, it is. In the modern world of developing technologies and technical progress, we are constantly surrounded by new findings and discoveries. Thanks to this development in many branches of science that directly and indirectly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní