Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza) – Ing. Radka Šplíchalová
Ing. Radka Šplíchalová
Bachelor's thesis
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza)
Emotional impingement of design, shapes and colours on a customer decision-making process (Limbic analysis)
Abstract:
Jakou měrou působí barvy, tvary a celkový vzhled produktů, respektive jeho obalu na rozhodování zákazníků? Je možné získat odpovědi na tuto otázku? Ano. V moderním světě stále se rozvíjejících technologií a technických pokroků, jsme neustále obklopováni novými poznatky a objevy. Díky tomuto rozvoji v mnoha oborech, jež se zároveň přímo i nepřímo prolínají, může docházet k nečekaným závěrům. Využitím …moreAbstract:
To what extent do colours, shapes and general design of products, or rather their packaging, influence customers’ decisions making? Is it possible to gain answers for this question? Yes, it is. In the modern world of developing technologies and technical progress, we are constantly surrounded by new findings and discoveries. Thanks to this development in many branches of science that directly and indirectly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wb9ft/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPLÍCHALOVÁ, Radka. \textit{Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/nkg6pm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Studium procesu rozhodování u pacientů s Parkinsonovou nemocí za použití IOWA GAMBLING TASK (analýza strategie a funkčně anatomické koreláty)
Tomáš Gescheidt -
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
Nikola Jarolímová -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Komunikační funkce obalu
Kamila Jánská -
Komunikativní funkce obalu
Lukáš Masopust