Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza) – Ing. Radka Šplíchalová
Ing. Radka Šplíchalová
Bakalářská práce
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza)
Emotional impingement of design, shapes and colours on a customer decision-making process (Limbic analysis)
Anotace:
Jakou měrou působí barvy, tvary a celkový vzhled produktů, respektive jeho obalu na rozhodování zákazníků? Je možné získat odpovědi na tuto otázku? Ano. V moderním světě stále se rozvíjejících technologií a technických pokroků, jsme neustále obklopováni novými poznatky a objevy. Díky tomuto rozvoji v mnoha oborech, jež se zároveň přímo i nepřímo prolínají, může docházet k nečekaným závěrům. Využitím …víceAbstract:
To what extent do colours, shapes and general design of products, or rather their packaging, influence customers’ decisions making? Is it possible to gain answers for this question? Yes, it is. In the modern world of developing technologies and technical progress, we are constantly surrounded by new findings and discoveries. Thanks to this development in many branches of science that directly and indirectly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wb9ft/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Studium procesu rozhodování u pacientů s Parkinsonovou nemocí za použití IOWA GAMBLING TASK (analýza strategie a funkčně anatomické koreláty)
Tomáš Gescheidt -
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
Nikola Jarolímová -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Komunikační funkce obalu
Kamila Jánská -
Komunikativní funkce obalu
Lukáš Masopust