Marketingová komunikace destinace Krkonoše – Bc. Lenka VLÁŠKOVÁ
Bc. Lenka VLÁŠKOVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace destinace Krkonoše
Marketing communication of the destination Krkonoše Mountains
Anotace:
Cílem práce je analyzovat všechny komunikační aktivity destinace Krkonoše. První část je věnována marketingové komunikaci, marketingovému mixu, destinaci a její typologie. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů a jejich základní charakteristiku. Obsahem druhé části je představení Krkonoš, jejich geografické vymezení, přírodní podmínky, historický vývoj, správní členění a analýzy potenciálu …víceAbstract:
The aim is to analyze all communication activities destination Mountains . The first part is devoted to marketing communications, marketing mix, destination and its typology. Provides an overview of communication tools and their basic characteristics. The second part of the presentation of the destinations Krkonoše Mountains , their geographical location , natural conditions, historical development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2013
Zveřejnit od: 13. 9. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLÁŠKOVÁ, Lenka. Marketingová komunikace destinace Krkonoše. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.9.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 9. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva