Marketingová komunikace destinace Krkonoše – Bc. Lenka VLÁŠKOVÁ
Bc. Lenka VLÁŠKOVÁ
Master's thesis
Marketingová komunikace destinace Krkonoše
Marketing communication of the destination Krkonoše Mountains
Abstract:
Cílem práce je analyzovat všechny komunikační aktivity destinace Krkonoše. První část je věnována marketingové komunikaci, marketingovému mixu, destinaci a její typologie. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů a jejich základní charakteristiku. Obsahem druhé části je představení Krkonoš, jejich geografické vymezení, přírodní podmínky, historický vývoj, správní členění a analýzy potenciálu …moreAbstract:
The aim is to analyze all communication activities destination Mountains . The first part is devoted to marketing communications, marketing mix, destination and its typology. Provides an overview of communication tools and their basic characteristics. The second part of the presentation of the destinations Krkonoše Mountains , their geographical location , natural conditions, historical development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 9. 2013
Accessible from:: 13. 9. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Štumpf
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLÁŠKOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová komunikace destinace Krkonoše}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/nkgp9q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VLÁŠKOVÁ, Lenka. Marketingová komunikace destinace Krkonoše. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.9.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 9. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights