Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku – Bc. Vendula Kalenská
Bc. Vendula Kalenská
Diplomová práce
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Digital marketing communication and its effectiveness in communicating of the selected company
Anotace:
Závěrečná práce je zaměřena na využívání digitální komunikace ve vybraném podniku v komparaci s tradičními médii. Důvod zpracování daného tématu spočívá v obstojnosti podniku XY sídlícího v podkrkonošské obci k moderním technologiím v online propagaci a komunikaci se zákazníky. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současné situace podniku, respektive prověření nekonvenčích a tradičních komunikačních …víceAbstract:
The thesis is focused on the use of digital communication in the selected company in comparison with the traditional media. The reason for this topic is the solidity of XY, based in the Krkonoše municipality, to modern technologies in online promotion and customer communication. The aim of this diploma thesis is to analyze the present situation of the company and to examine unconventional and traditional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qfx5p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích
Vladimír Zalabák -
Marketingová komunikace vybrané firmy se zaměřením na optimalizaci ve vyhledávačích
Josef Novák -
Základní techniky pro optimalizaci ve vyhledávačích
Martin Macháček -
Optimalizace pro vyhledávače a pluginy ve WordPress
Vít Kalaš -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Optimalizace webových stránek pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích
Tomáš Kubínek -
Hodnocení faktorů ovlivňujících řazení výsledků ve vyhledávačích
Tomáš Kouba -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand