Bc. Vendula Kalenská

Master's thesis

Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku

Digital marketing communication and its effectiveness in communicating of the selected company
Abstract:
Závěrečná práce je zaměřena na využívání digitální komunikace ve vybraném podniku v komparaci s tradičními médii. Důvod zpracování daného tématu spočívá v obstojnosti podniku XY sídlícího v podkrkonošské obci k moderním technologiím v online propagaci a komunikaci se zákazníky. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současné situace podniku, respektive prověření nekonvenčích a tradičních komunikačních …more
Abstract:
The thesis is focused on the use of digital communication in the selected company in comparison with the traditional media. The reason for this topic is the solidity of XY, based in the Krkonoše municipality, to modern technologies in online promotion and customer communication. The aim of this diploma thesis is to analyze the present situation of the company and to examine unconventional and traditional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní