Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku – Bc. Vendula Kalenská
Bc. Vendula Kalenská
Master's thesis
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Digital marketing communication and its effectiveness in communicating of the selected company
Abstract:
Závěrečná práce je zaměřena na využívání digitální komunikace ve vybraném podniku v komparaci s tradičními médii. Důvod zpracování daného tématu spočívá v obstojnosti podniku XY sídlícího v podkrkonošské obci k moderním technologiím v online propagaci a komunikaci se zákazníky. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současné situace podniku, respektive prověření nekonvenčích a tradičních komunikačních …moreAbstract:
The thesis is focused on the use of digital communication in the selected company in comparison with the traditional media. The reason for this topic is the solidity of XY, based in the Krkonoše municipality, to modern technologies in online promotion and customer communication. The aim of this diploma thesis is to analyze the present situation of the company and to examine unconventional and traditional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qfx5p/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALENSKÁ, Vendula. \textit{Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/nkj58d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích
Vladimír Zalabák -
Marketingová komunikace vybrané firmy se zaměřením na optimalizaci ve vyhledávačích
Josef Novák -
Základní techniky pro optimalizaci ve vyhledávačích
Martin Macháček -
Optimalizace pro vyhledávače a pluginy ve WordPress
Vít Kalaš -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Optimalizace webových stránek pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích
Tomáš Kubínek -
Hodnocení faktorů ovlivňujících řazení výsledků ve vyhledávačích
Tomáš Kouba -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand