Návrh inteligentního agenta - hra Quoridor – Bc. Ondřej Holek
Bc. Ondřej Holek
Diplomová práce
Návrh inteligentního agenta - hra Quoridor
Design of Intelligent Agent - Quoridor
Anotace:
Diplomová práce popisuje vytvoření inteligentního agenta pro deskovou hru Quoridor. Teoretická část obsahuje rozbor pravidel této hry a popis použité strategie zrcadlení. K ohodnocení situace na hrací desce je použito celulárních automatů a pro vyhledávání nejkratší cesty některých principů z metody optimalizace mravenčí kolonií. Celý systém je složen ze tří typů agentů popsaných v praktické části …víceAbstract:
Master thesis describes the implementation of agent-based model of the board game called Quoridor. Analysis of the game and description of the mirroring strategy are presented in the theoretical part of the thesis. The model is built on three types of agents, and was implemented in NetLogo. The grid of patches is used for specification of the cellular automaton which captures the situation on the game …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4594
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2016
- Vedoucí: doc. RNDr. Kamila Štekerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Karel Mls, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace mravenčí kolonií na problému obchodního cestujícího
Petr JANČÁR -
Optimalizace pomocí roje částic
Vít Doleží -
Optimalizace pomocí kolonií mravenců
Lukáš Rusek -
Optimalizace postupu napojování komponent v rozpadlé silniční síti
Michal TRNĚNÝ -
Optimalizace pomoci kolonií mravenců
Jan Vašata
Název
Vložil
Vloženo
Práva