Analýza komunikace influencerů z pohledu brand marketingu – Lenka Kotenová
Lenka Kotenová
Diplomová práce
Analýza komunikace influencerů z pohledu brand marketingu
Influencer Communication Analysis From A Brand Marketing View
Anotace:
Influencer marketing prošel v posledních letech výrazným vývojem směrem k sociálním sítím. Oblast influencerů, kteří mají sílu ovlivňovat skrze své kanály, se tak stala důležitější součástí marketingové komunikace firem. Cílem práce je analýza prvků komunikace influencera na YouTube a Instagramu ve spolupráci se značkami. Práce se zabývá vypozorováním typických znaků, tendencí a měřením efektivnosti …víceAbstract:
Influencer marketing passed through a significant development toward social media in last few years. Influencers, who are in power to influence through their channels, grew into more important part of brand marketing communication. The purpose of this thesis is an analysis of typical signs, tendencies and measurements of campaigns on certain current examples of biggest czech influencers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70440
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70440
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Bára Dvorská -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
The Evaluative Aspect of the Messages of Social Media Influencers
Ida Černá