Aktuální pohled na školní zralost a připravenost – Terezie WOLFOVÁ
Terezie WOLFOVÁ
Master's thesis
Aktuální pohled na školní zralost a připravenost
The current view of school maturity and readiness
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na školní zralost a školní připravenost ke vstupu do 1. ročníku základní školy, tedy zahájení povinné školní docházky. Výzkumným cílem této práce bylo zjistit, jak se mění školní zralost a připravenost v průběhu předškolního věku v mateřské škole, v období zápisu do 1. ročníku a po nástupu do 1. ročníku základní školy. V teoretické části jsem se zaměřila na pojmy školní …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on school ripeness and school readiness to enter the 1st class of primary school, i.e.the start of compulsory schooling. The research goal this diploma thesis was to find out how school ripeness and school readiness changes during preschool age in kindergarten, during the period of enrollment in the 1st class and after entering the 1st class of primary school. In the theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2023
- Vedúci: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WOLFOVÁ, Terezie. Aktuální pohled na školní zralost a připravenost. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Školská poradenská zařízení ve Finsku
Kristýna MARTINCOVÁ -
Pracovníci školského poradenského zařízení jako osoby se zdravotním znevýhodněním
David PHAM -
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Dominika ČERNÁ -
Práce speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení
Monika VITÁSKOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Pozice speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení ve vztahu k inkluzi
Kristýna RYKROVÁ -
Analýza poradenských a metodických činností školských poradenských zařízení ve vztahu k učitelům základních škol
Michaela KISIELOVÁ -
Spolupráce zákonných zástupců, škol a školských poradenských zařízení při vedení žáků s SVP
Anna HOMOLOVÁ