Aktuální pohled na školní zralost a připravenost – Terezie WOLFOVÁ
Terezie WOLFOVÁ
Diplomová práce
Aktuální pohled na školní zralost a připravenost
The current view of school maturity and readiness
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na školní zralost a školní připravenost ke vstupu do 1. ročníku základní školy, tedy zahájení povinné školní docházky. Výzkumným cílem této práce bylo zjistit, jak se mění školní zralost a připravenost v průběhu předškolního věku v mateřské škole, v období zápisu do 1. ročníku a po nástupu do 1. ročníku základní školy. V teoretické části jsem se zaměřila na pojmy školní …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on school ripeness and school readiness to enter the 1st class of primary school, i.e.the start of compulsory schooling. The research goal this diploma thesis was to find out how school ripeness and school readiness changes during preschool age in kindergarten, during the period of enrollment in the 1st class and after entering the 1st class of primary school. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2023
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WOLFOVÁ, Terezie. Aktuální pohled na školní zralost a připravenost. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Školská poradenská zařízení ve Finsku
Kristýna MARTINCOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení s pedagogy základních škol
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Pracovníci školského poradenského zařízení jako osoby se zdravotním znevýhodněním
David PHAM -
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Dominika ČERNÁ -
Práce speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení
Monika VITÁSKOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Pozice speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení ve vztahu k inkluzi
Kristýna RYKROVÁ -
Analýza poradenských a metodických činností školských poradenských zařízení ve vztahu k učitelům základních škol
Michaela KISIELOVÁ