Využití marketingového mixu v praxi konkrétní organizace – Eva Metzkerová
Eva Metzkerová
Bakalářská práce
Využití marketingového mixu v praxi konkrétní organizace
The Use of the Marketing Mix in Practice of the Particular Organisation
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Využití marketingového mixu v praxi konkrétní organizace" je navržení marketingového mixu pro inovovaný produkt Licí přístroj společnosti Trystom, spol. s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou, ve které je pomoci odborné literatury představen marketing, 4P marketingového mixu a provedena firemní analýza. V části praktické je představena konkrétní, výše jmenovaná společnost …víceAbstract:
Subject of the Bachelor's work "The Use of the Marketing Mix in Practice of the Particular Organisation" is designing the Marketing Mix for an innovated Product, Trystom company's Casting Machine. The work is divided in a theoretical part, in which is with the help of the professional literature introduced the marketing, 4P of the Marketing Mix and performed Firm's analysis. In a practical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Metzkerová, Eva. Využití marketingového mixu v praxi konkrétní organizace. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva