Bc. Kateřina Kročková

Bakalářská práce

Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky

Event marketing as an instrument for creating image of premium brand
Anotace:
Tato práce pojednává o event marketingu. Zaměřuje se na jeho působení na image prémiových značek či produktů. V teoretické části se práce zabývá tím, jakým způsobem vytvořit odpovídající event marketingovou strategii, která bude zapadat do integrovaného marketingového mixu společnosti a jak naplánovat event. V praktické části jsou pak dva eventy analyzovány jak v přípravné tak v produkční fázi a jsou …více
Abstract:
This thesis desert upon event marketing. It focuses on its influence on the image of premium brands or products. In the theoretical part is the thesis focussing on how create an appropriate event marketing strategy, which will dovetail into company´s integrated marketing mix and how to plan an event. In the practical part are two events analyzed in preparation and in the production process and are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní