Anglické dialekty a český fonologický systém (pro druhý stupeň ZŠ) – Bc. Michal HUDEC
Bc. Michal HUDEC
Diplomová práce
Anglické dialekty a český fonologický systém (pro druhý stupeň ZŠ)
English spoken dialects and Czech phonological system (for lower secondary schools)
Abstract:
Teoretická část diplomové práce se zabývá fonologií, akcenty, vybranými typy anglických dialektů a porovnává je s češtinou ve snaze najít vhodný typ jako doplněk nebo i jako náhradu za RP, která je standardem na českých školách. Další část teze je zaměřená na praktickou aplikaci fonologických rysů vybraných anglických dialektů v prostředí českých škol.Abstract:
The theoretical part of the thesis deals with phonology, accents, English varieties and compares their similarities with Czech in order to find an additon or a substitute for the standard English taught at Czech schools, which is RP. The second part focuses on practical application of phonetical features of selected English dialects in the environment of Czech lower secondary schools.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Václav Řeřicha, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUDEC, Michal. Anglické dialekty a český fonologický systém (pro druhý stupeň ZŠ) . Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Fonologické zvláštnosti yorkshirského dialektu
Jana HAIŠMANOVÁ -
Rodilý vs. nerodilý mluvčí coby učitel češtiny jako druhého jazyka: problematika akcentu ve výuce dětí
Tereza Netíková -
Akcent jako sociální stigma
Lukáš Daňo -
Problematika jevištní řeči s akcentem na její současnou výuku na vysokých školách
Markéta Holá -
Zvratnost jako didaktický problém ve výuce češtiny pro ruskojazyčné mluvčí
Hanna Hruzdova -
Využití diktátu ve výuce češtiny jako cizího jazyka pro dospělé
Anna Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses nldmqt nldmqt/2
11. 12. 2019