Tomáš Lintner, MA

Disertační práce

The individual & the structure – the peers & their relations in schools

The individual & the structure – the peers & their relations in schools
Anotace:
Školy jsou primárním sociálním kontextem pro studenty při vytváření sociálních vztahů. Tato disertační práce, sestávající ze čtyř studií, zkoumá vrstevnické vztahy raných adolescentů v České republice. Pomocí analýzy sociálních sítí se zabývá tím, jak se formují vztahy mezi studenty a jak vrstevnické vztahy studenty ovlivňují. V souladu s principy analytické sociologie se tato práce zaměřuje na mechanismy …více
Abstract:
Schools are the primary social context for students, where they develop social rela-tionships. This thesis, comprising four distinct studies, explores the peer relations of early adolescents in the Czech Republic. It investigates how students’ relationships are formed and how these peer relations influence students using social network analysis. In line with the principles of analytical sociology, …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2024
  • Vedoucí: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
  • Oponent: Univ.-Prof. Priv. Doz. Dominik E. Froehlich, PhD., prof. PhDr. RNDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta