Analýza možností propagace malé firmy na internetu – Jakub Beránek
Jakub Beránek
Bakalářská práce
Analýza možností propagace malé firmy na internetu
Analysis of possibilities of promoting small business on the Internet
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi propagace malé firmy na internetu a analyzuje výsledky různých kanálů, přes které je reklama realizována. Firmě byly vytvořeny internetové stránky, kterými se odlišuje od konkurence a přímo na webových stránkách je možnost masáž si objednat. Reklama je realizována za pomoci následujících kanálů: PPC reklama, bannery, SEO, Facebook, slevové poukazy,... Přestože se …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the possibilities of promoting small business on the Internet and analyses the results of the different channels used to realize the advertising. Websites were created to a company. These internet pages are different from the competition on the website, for example you can book a massage. Advertising is realised using the following channels: PPC advertising, banners, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/66810
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Martin Žamberský
- Oponent: Petr Soukup
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/66810
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu konkurence na ekonomické a finanční výsledky místního hospodářství
Andrea Kalvachová -
Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s. p.
Štěpánka Drábová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Edita Tošnerová -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Analýza PPC systémů při různých PPC kampaních
Vladimír Seman -
Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích
Martin Onderka -
Analýza vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku podniku
Igor Ličko -
Zvýšení výkonosti PPC kampaní e-shopu Douglas.cz
Tai Linh Nguyenová