Motivace distributorů v multilevel marketing společnosti – Bc. Thu Phuong Nguyen
Bc. Thu Phuong Nguyen
Master's thesis
Motivace distributorů v multilevel marketing společnosti
Motivation of distributors in multilevel marketing company
Abstract:
Cílem diplomové práce „Motivace distributorů v multilevel marketing společnosti“ je posouzení motivačních faktorů u distributorů MLM, konkrétně ve firmě LR Health & Beauty Systems. Díky multilevel marketingu zažívá přímý prodej dynamický rozvoj a vynikající výsledky týkající se obratů. Jelikož je multilevel marketing právě hlavně o lidech a jejich motivaci, tato práce osvětluje konkrétní postupy …moreAbstract:
The aim of the thesis "Motivation of distributors in the multilevel marketing company," is the assessment of the motivational factors for MLM distributors, specifically in the company LR Health & Beauty Systems. Thanks to multilevel marketing, direct selling is experiencing dynamic growth and excellent results relating to turnovers. Since multilevel marketing is mainly about people and their motivation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ydtpb/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Luděk Vajner
- Reader: Mgr. Jiří Hofbauer
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Prímý marketing
Lucie Hrabalová -
Síťový marketing jako příležitost dnešní doby
Lucie HELISOVÁ -
Analýza pracovní motivace v multi-level marketingu
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Stimulace jako nástroj pro ovlivnění pracovní motivace zaměstnanců
Kateřina Reinbergová -
Možnosti motivace a stimulace zaměstnanců v pracovním prostředí
Petra Dzuriková -
Motivace, stimulace a její vliv na řízení podniku
Kristýna HUMŇALOVÁ