Výuka přítomných časů v jazyce anglickém s využitím informačních technologií. – Bc. Pavla KOZÁKOVÁ
Bc. Pavla KOZÁKOVÁ
Diplomová práce
Výuka přítomných časů v jazyce anglickém s využitím informačních technologií.
The teaching of present tenses in English language using information technology.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vhodným využitím a začleněním informačních technologií do výuky, konkrétně do výuky anglického jazyka na 2. stupni základní školy. Teoretická část se zaměřuje na metody výuky a formy motivace, které je vhodné používat ve výuce. Zmíněné metody výuky a formy motivace je vhodné správně kombinovat a různě obměňovat pro dosažení, co nejlepšího výsledku zájmu o vzdělávání u …víceAbstract:
This thesis deals with the appropriate use and integration of information technology into teaching, specifically in English language teaching at the 2nd stage of primary school. The theoretical part focuses on teaching methods and forms of motivation that should be used in teaching. It is advisable to correctly combine these methods of teaching and forms of motivation to achieve the best possible result …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZÁKOVÁ, Pavla. Výuka přítomných časů v jazyce anglickém s využitím informačních technologií.. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Vliv rodinného prostředí na úroveň vzdělání studenta z pohledu pedagogů střední školy informační technologie a sociální péče v Brně
Kamila CUPÁKOVÁ -
Informační technologie v životě žáků mladšího školního věku
Simona SCHUBERTOVÁ -
Analýza a využití ICT na středních školách se zaměřením na informační technologie
Tomáš Branžovský -
Informační technologie v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni základních škol
Eva FENDRICHOVÁ -
Informační technologie a jejich využití ve školách před a po pandemii
Jan Rys