Jan Žižka

Bakalářská práce

Online marketingové nástroje internetového obchodu a jejich efektivita na českém a polském trhu

Online marketing tools of a chosen e-shop and their effectiveness on the Czech and Poland market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovými nástroji vybraného internetového obchodu. Hlavním cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz vyhodnotit efektivitu zvolených online marketingových nástrojů na českém a polském trhu daného internetového obchodu. V závěru práce budou formulovány konkrétní doporučení pro provozovatele s výhledem na příští časové období.
Abstract:
The Bachelor's thesis deals with various online marketing tools. The main objective of Bachelor's thesis is to analyse online marketing tools of a chosen e-shop and evaluate their effectiveness on the Czech and Poland market. On the basis of the research, results will be formulated into specific recommendations, which may be used by the e-shop for improving it's online marketing tools' results, such …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Štěpán Jandl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69743

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management