Online marketingové nástroje internetového obchodu a jejich efektivita na českém a polském trhu – Jan Žižka
Jan Žižka
Bachelor's thesis
Online marketingové nástroje internetového obchodu a jejich efektivita na českém a polském trhu
Online marketing tools of a chosen e-shop and their effectiveness on the Czech and Poland market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovými nástroji vybraného internetového obchodu. Hlavním cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz vyhodnotit efektivitu zvolených online marketingových nástrojů na českém a polském trhu daného internetového obchodu. V závěru práce budou formulovány konkrétní doporučení pro provozovatele s výhledem na příští časové období.Abstract:
The Bachelor's thesis deals with various online marketing tools. The main objective of Bachelor's thesis is to analyse online marketing tools of a chosen e-shop and evaluate their effectiveness on the Czech and Poland market. On the basis of the research, results will be formulated into specific recommendations, which may be used by the e-shop for improving it's online marketing tools' results, such …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69743
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: David Říha
- Reader: Štěpán Jandl
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽIŽKA, Jan. \textit{Online marketingové nástroje internetového obchodu a~jejich efektivita na českém a~polském trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/nlxbw1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69743
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet