Jan Žižka

Bachelor's thesis

Online marketingové nástroje internetového obchodu a jejich efektivita na českém a polském trhu

Online marketing tools of a chosen e-shop and their effectiveness on the Czech and Poland market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovými nástroji vybraného internetového obchodu. Hlavním cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz vyhodnotit efektivitu zvolených online marketingových nástrojů na českém a polském trhu daného internetového obchodu. V závěru práce budou formulovány konkrétní doporučení pro provozovatele s výhledem na příští časové období.
Abstract:
The Bachelor's thesis deals with various online marketing tools. The main objective of Bachelor's thesis is to analyse online marketing tools of a chosen e-shop and evaluate their effectiveness on the Czech and Poland market. On the basis of the research, results will be formulated into specific recommendations, which may be used by the e-shop for improving it's online marketing tools' results, such …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Štěpán Jandl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69743