Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia – Barbora Hegyiová
Barbora Hegyiová
Diplomová práce
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
Anotace:
Tato práce se zabývá tržní penetrací privátních značek v České republice a na Slovensku. Hodnotí vztahy mezi tímto procesem a vybranými proměnnými; velikostí kategorie, podílu moderního trhu a podílu slevových prodejů. Dále srovnává míru penetrace českého a slovenského trhu s cílem určit podobnosti a rozdíly mezi nimi. Po přezkoumání teoretických konceptů a předchozího akademického výzkumu a formulaci …víceAbstract:
This thesis studies the market penetration of private labels in the Czech Republic and Slovakia. It evaluates the relationship between the penetration and selected variables; category size, modern trade channel share and promotion sales share. Further it compares the penetration of the two markets in order to determine similarities and differences between them. After the review of theoretical concepts …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58519
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2014
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Michal Vrabec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58519
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management